Kdo je můj zákazník?

Kdo je můj zákazník, kterému můžu poskytnout své služby? Nejraději spolupracuji s těmi, kdo mají zájem podnikat na internetu. Nejlépe živnostníci a malé firmy. Mohou to být také lidé, kteří chtějí prodávat na internetu své znalosti (tvůrci Ebooků a online kurzů). Hlavně ale, mám zájem spolupracovat s těmi, kdo mají zájem aktivně spolupracovat na tvorbě svého prodejního webu. Jsem ochoten předat jim své zkušenosti, které jsem ve svém podnikání získal.

Vždy se budu snažit respektovat vaše finanční možnosti. Budu se snažit navrhnout vám cenově dostupné řešení. To nemusí být vždy komfortní a luxusní, přesto může být pro vás plně vyhovující. Mým cílem je také ukázat vám možnosti, kdy budete schopni si některé činnosti spojené s provozem vlastního webu provozovat sami.

Je mi jasné, že nemusíte mít s vlastním webem žádné zkušenosti. Že nemusíte znát, jak takový moderní web funguje. V případě zájmu s vámi vše projdu a dohodneme se, co můžete od svého nového webu očekávat.

Jaké mám zkušenosti s podnikáním, které vám můžu předat?

Podnikám už od roku 1990. Za tu dobu jsem si prošel mnoha situacemi, které mi daly podnikatelské zkušeností. Poznal jsem díky tomu období, kdy se dařilo. Znám ale i situace, kdy jsem dlužil finančnímu úřadu půl milion korun. Poznal jsem díky tomu, že je nutné stále hledat cesty, jak uspět. Mnoho firem zkrachuje během prvních let podnikání. Nedokáží překonat počáteční problémy a vzdávají to moc brzy.

Myslím si, že jsem za ty roky poznal situace, kdy se v podnikání daří. Znám také jaké to je, když je nutné použít krizový scénář pro nutnost zbavit se problémů a začít znovu vydělávat. Použít můžu i své dlouholeté zkušenosti s tvorbou ekonomických aplikací. Znám díky tomu povinnosti, které je nutné plnit při vystavování účetních dokladů souvisejících s podnikáním na internetu.

Ve své podnikatelské praxi používám nejen své přímé praktické zkušenosti, ale i znalosti, které jsem získal v různých odborných podnikatelských a manažerských kurzech. Všechny své teoretické i praktické zkušenosti můžu nyní použít pro řešení vašich problémů.

Měl jsem také možnost být členem VIP klubů Placen za svou existenci a Zákony bohatství, kde je věnován velký důraz na online podnikání. Prošel jsem si také kurzem Prodej svůj talent. Měl jsem také možnost seznámit se s obsahem kurzu Podnikání z pláže. Navíc, znám se osobně s Pavlem Říhou, Tomášem Lukavcem i Davidem Kiršem. Znám proto strategie, které ve svých kurzech učí. Ne vždy souhlasím s jejich praktikami, co a jak dělají. Přesto jsem schopen zavést jejich strategie a techniky do vaší praxe.

Co vám můžu nabídnout?

Při svém podnikání jsem poznal, jak je důležité mít i pro běžného podnikatele vlastní web. Znám ale současnou situaci dnešních drobných podnikatelů, kdy je snaha šetřit maximálně výdaje. Nenabízím proto drahé luxusní řešení, které si mohou dovolit jen některé firmy. Naopak, snažím se vyjít vstříc začínajícím podnikatelům. Těm, kteří mají zájem začít podnikat a využít k tomu internet.

Nenabízím složité řešení webu na míru dle přání zákazníka, kde by bylo řešeno vše komplikovaně od grafického návrhu, až po konečné řešení často zbytečně komplikovaného webu. Tam bývá často kladen důraz na šokování návštěvníka webu různými efekty a zbytečnými animacemi. Takové řešení je nejen zbytečné, hlavně ale dosti drahé. Ne každý si ho může dovolit. Navíc, vám se líbí weby, kde se stále něco hýbe?

Místo toho vám můžu nabídnout typizované (a proto levné) řešení prodejního webu podnikatele, který využívá jednotný vzhled v několika variantách pro možnost vícenásobného použití. Jedná se o už odzkoušené řešení, které jsem schopen nainstalovat na váš web v krátkých časových lhůtách.

Prodejní web pro podnikatele

Pro své zákazníky tvořím typizované prodejní weby. Ty obsahují vše nutné pro moderní prodejní web. Od prvotního oslovení návštěvníka webu, který vám na sebe zanechá kontakt, přes možnost následného kontaktování takového zákazníka, až po konečný proces objednávky s vystavením faktury s možností dodání objednaného produktu, pokud je v elektronické podobě.

Je mi jasné, že rozumíte hlavně svému podnikání a internet může být pro vás tajemná oblast, se kterou si nevíte rady. Já sám jsem možnosti internetu studoval dlouhé roky. Můj první web jsem si zřídil už v roce 1996 (mám už proto s webem zkušenosti déle, než 22 let), od té doby neustále studuji, jak web sestavit tak, aby co nejvíce působil na své návštěvníky. Nejvíce mě přitom zajímá psychologie prodeje a možnost jejího převedení do praxe.

Zajímají mě nejen zdarma dostupná řešení pro tvorbu webu, ale také placené aplikace často s mnohem větším komfortem. Zkoumám různé dostupné možnosti a sleduji, co nového je v oblasti tvorby webu dostupné. Mám proto možnost nabídnout svým zákazníkům vhodné řešení respektující jejich finanční možnosti.

V dnešní době už existují různé aplikace, které dovolí tvorbu webu i lidem, kteří zvládli například složitější funkce ve Wordu, nebo Excelu. Web se tak skládá jako stavebnice, kdy není nutná znalost programování. Doporučím vám, které aplikace to jsou. Můžu vás naučit je používat, abyste si mohli s takovými aplikacemi sami vytvořit svůj web. Seznámím vás také s tím, co vše musí web obsahovat, aby vám na něm návštěvníci nechali na sebe kontakt. Ukážu vám také, jak takové kontakty díky email marketingu maximálně zhodnotit.

Chtěli byste mít automatizovaný prodejní web?

[sharify]

Napsat komentář