Prodejní web MINIMAL

Pokud jsou vaše finanční možnosti omezené, je vhodné použít prodejní web MINIMAL (minimální varianta prodeního webu). Ten se skládá z aplikací, které je možné získat zdarma, nebo za minimální poplatek. Dovolí vám to rozjet své online podnikání s minimálními náklady. Je pravda, vaše možnosti budou k tomu úměrně omezené. Nic vám však nebude bránit v tom, přepracovat postupně váš web na vyšší úroveň.

Doporučuji jít cestou minimálního prodejního webu v případě, že s online podnikáním teprve začínáte. Možná vám bude plno „odborníků“ tvrdit, že je nutné už na začátku investovat do kvalitního webu a použít MioWeb, SmartEmailing a FAPI. Není to pravda! Ano, můžete mít dobrý nápad, možná se vám to opravdu povede. Vidím ale plno těch, kterým se vynaložené náklady vůbec nevrátily.

Minimální prodejní web, to je zejména snaha co nejvíce ušetřit. Za služby provozu webu, aplikací, ale také za služby jejich nastavení od profesionálů. Znamená to tedy, že budete muset být schopni si některé věci nastavit a zprovoznit sami. Není to proto řešení vhodné pro každého. Nepočítejte také s velkou automatizací některých akcí.

Prodejní web MINIMAL

Řešení pro web prezentaci (Gutenberg)

Základem je samozřejmě WordPress. Ten je nastaven zejména jako Blogovací systém, kdy budete mít možnost psát o tom, co děláte, co lidem nabízíte. Takové řešení je vhodné zejména pro ty, kdo si chtějí web postavit postupně sami. Prezentace může působit zpočátku chudě a neprofesionálně, postupně je však možné ji upravovat a zlepšovat. Hlavně ale, být co nejdříve na internetu.

I zde, u minimálního prodejního webu je nutné zřídit základní stránky. Zejména je to kontaktní stránka a stránka o vašem produktu. Tu je možné mít už v době, kdy svůj produkt teprve tvoříte. Díky tomuto minimálnímu webu získáte totiž možnost informovat o tom, co připravujete. Pro vytvoření stránek je vhodné v této variantě použít pro tvorbu stránek editor Gutenberg.

Řešení pro e-mail systém (MailPoet)

Základem prodejního webu je získávat kontakty. To jde bez velkých nákladů i v minimálním prodejním webu. Zde, u minimálního prodejního webu kladu důraz na minimální cenu, snadné ovládání. Navíc také české uživatelské prostředí. Rád bych doporučil MailerLite, ten ale takovému zadání nevyhovuje.

Výhoda MailPoetu je, že je to plugin WordPressu. Vše máte proto na svém webu, navíc česky. Na začátek proto rozhodně stačí. Je ale nutné počítat s tím, že pokud se zvedne počet kontaktů na několik stovek, bude vhodné přejít na jiné řešení, nebo použít SMTP server.

Řešení pro objednávky a fakturaci (SimpleShop)

Pro minimální prodejní web by bylo rozhodně vhodné použít zdarma dostupný plugin Easy Digital Downloads. Není ale až tak snadné ho správně nastavit, aby byl schopen posílat české faktury (a toto není zdarma). Doporučuji proto za začátek pro minimální prodejní web použít spíše aplikaci SimpleShop.

Jakou máte jistotu, že se vaše online podnikání rozjede, že budete vydělávat několik tisíc korun měsíčně? Rozhodně bych na to nespoléhal a zvolil pro začátek pro objednávky a vystavování faktur aplikaci SimpleShop, kde platíte jen za realizované obchody. Až se vše rozjede, až potom bych doporučoval přejít na výhodnější řešení.

Kolik vás to bude stát?

Vzhledem k tomu, že je pro sestavení minimálního prodejního webu použito většinou zdarma dostupných aplikací a pluginů, je možné zprovoznit tento prodejní web zcela zdarma. Je nutné pouze platit za vystavené objednávky v aplikaci SimpleShop, což je 5% z prodejní ceny, maximálně však 1500 korun za měsíc.

Nevyhovuje vám tato varianta prodejního webu?

Mým cílem bylo navrhnout tři základní varianty prodejního webu, které jsou rozdílné nejen svými možnostmi, ale i cenou, kterou za jeho provoz zaplatíte. Platí přitom, že za větší komfort je nutné si více zaplatit. Ne vždy však dostanete za zvýšenou cenu odpovídající zvýšenou hodnotu. Porovnejte si sami, co je pro vás důležité, co vše je možné za zvýšenou cenu dostat. Osobně doporučuji volit pro začátek raději nižší variantu prodejního webu. Až se vše rozjede a začnete vydělávat, je možné přejít na vyšší variantu prodejního webu.

Jaký je další krok?

Pokud si nejste jisti, která varianta je vhodná zrovna pro vás, můžu vám zdarma v úvodní konzultaci poradit. Projdu s vámi vaše potřeby a možnosti, navrhnu vám odpovídající řešení. Pokud máte zájem, objednejte si úvodní půlhodinovou konzultaci zdarma.

Netroufáte si sami udělat web? Pomůžu vám s tím, nainstaluji vám váš prodejní web. V případě potřeby si jej následně budete mít možnost upravit a doplňovat o nové možnosti. Můžete k tomu ode mě získat návody a postupy, jak postupovat (krok za krokem).

Jaký je váš názor, co si o tom myslíte?

Stačil by vám k podnikání minimální prodejní web? Vyhovovaly by vám minimální náklady na jeho pořízení? Líbila se vám provozní cena takového webu? Myslíte, že byste byli schopni si minimální prodejní web zřídit s podrobným návodem sami, nebo by pro vás bylo vhodnější, kdyby vám no nainstaloval a nastavil nějaký odborník? Budu rád, pokud napíšete svůj názor do komentářů.

Opt In Image
POKUD CHCETE VĚDĚT VÍCE, ... 🙂

Pokud Vás zajímají možnosti podnikání na internetu, stáhněte si Průvodce mými službami (PDF dokument, 66 stran). Obsahuje informace o tom co vše by měl obsahovat prodejní web. Dozvíte se také, co pro Vás můžu udělat, když chcete mít vlastní prodejní web. Podrobné informace ZDE! Zadejte svůj e-mail a klikněte na tlačítko ANO, to mě zajímá. Průvodce Vám bude po ověření e-mailu doručen zdarma. Současně budete zařazeni do skupiny čtenářů mých webů, které zajímá podnikání na internetu. Mohou Vám proto být občas zaslány tipy, jak se dá zřídit a provozovat automatizovaný prodejní web (lze se kdykoliv odhlásit).

Napsat komentář