Pomůžu vám podnikat na internetu!
Pomůžu vám podnikat na internetu. Ukážu vám cestu, kudy jít. Já sám podnikám na internetu už dlouhé roky. Netvrdím, že o tom vím všechno. Ne vždy se mi dařilo. Zkoušel jsem různé možnosti. Vždy jsem se snažil na internetu podnikat, nabízet své služby a produkty. Vydělal jsem už na internetu několik stovek tisíc korun. Není to moc, ale možná se vám mohou mé zkušenosti hodit.
stanu se vaším průvodcem!
Jak vám můžu pomoct?
Chápu, že nemusíte rozumět všemu, co se týká online podnikání. Je to normální, každý se specializujeme na něco jiného, každý rozumíme něčemu jinému. Je proto zcela běžné, že potřebujete v něčem poradit, ujasnit si některé postupy. Nabízím vám proto své zkušenosti v oblasti podnikání na internetu.
Specializuji se na následující:
- prodejní strategie na internetu (marketing)
- tvorba prodejního webu ve WordPressu
- použití nástrojů pro Email marketing (SmartEmailing, MailerLite, MailPoet)
- použití prodejních nástrojů (FAPI, SimpleShop, Easy Digital Downloads)
- tvorba kampaní a členských sekcí
- automatizace prodejního procesu
- prodejní texty na web
Jak vám můžu pomoct? Jsou dvě možnosti. Můžu vám poradit zdarma, nebo se můžeme dohodnout na placené konzultaci. Zdarma vám můžu odpovědět na vámi zadaný (veřejný) komentář někde zde na webu. Nebo když se mi ozvete telefonicky, kdy bude možné odpovědět vám stručně a bez přípravy v několika minutách. Vše ostatní už může být už placená konzultace.
Nemám zatím nijak přesně specifikované podmínky a ceník placených konzultací. Pokud máte zájem o placenou konzultaci, ozvěte se mi. Pokud to bude pro mě zajímavé téma, kde bych vám mohl předat své zkušenosti, rád se s vámi dohodnu na dalším postupu.
Chtěl bych upozornit, že zatím nezabývám placenou reklamou na internetu. Sám ji nevyužívám, zřejmě bych vám proto nedokázal poradit. Nedokázal bych vám také poradit nic, co se týká zpracování statistik přístupu na web v Google Analytics. Opět, používám jiné nástroje. Je možné, že vás bude někdo přesvědčovat, že právě toto je nejdůležitější. Já k nim nepatřím. Nikdy jsem nevyužil placenou reklamu na internetu, přesto jsem už díky internetu vydělal statisíce korun.
Další možností je spolupráce na tvorbě vašeho prodejního webu. Mám dlouholeté zkušenosti s podnikáním, znám také jako autor ekonomického software požadavky na fungování ekonomických agend. To vše dokážu využít při tvorbě prodejního webu, kde je nutné znát navíc moderní marketingové strategie. Mám přehled o aplikacích, které je na to vhodné použít. Dokážu přitom zohlednit, vaše finanční možnosti. Můžu vám proto navrhnout web využívající v maximální míře aplikace zdarma. Na druhou stranu, je možné použít komfortní (dražší) řešení při použití placených aplikací.
Co pro vás chystám?
Své zkušenosti o tom, jak je možné podnikat online, publikuji postupně na několika svých webech. Snažím se popsat vše jednoduše a srozumitelně. Celá problematika online podnikání je ale velmi rozsáhlá. Navíc, každého může zajímat něco jiného, každý má jiné znalosti. Mým cílem je popsat postupně celý proces online podnikání od oslovení návštěvníka webu až k prodeji.
Zaměřit bych se chtěl zejména na postupy, kdy není nutné používat drahé aplikace. Budu se snažit najít a popsat zejména zdarma dostupné aplikace. Každý by tak dostal možnost vyzkoušet si základní principy online podnikání bez velkých počátečních nákladů. Přesto nemůžu vynechat ani dražší komerční aplikace (MioWewb, SmartEmailing a FAPI), které svou cenu vyrovnají svým komfortem použití.
Mimo běžných veřejně dostupných textů na mých webech chystám také několik Ebooků ve formě průvodce, které budou dostupné jen po zadání Emailu. Bude v nich shrnuto vždy zadané téma. Dostanete tak možnost získat souhrnný přehled, co a jak s čím souvisí, na co je vhodné se v online podnikání zaměřit.
Pro detailní zpracování konkrétních témat připravuji podrobné návody a tutoriály, kde bude vše vysvětleno krok za krokem. Přesný postup, co a jak nastavit. Tyto návody a tutoriály budou již placené a budou dostupné v členské sekci. Bude tak možné psát v komentářích dotazy, kde následně vysvětlím případné nejasnosti. Cena takových návodů by měla být přijatelné i pro ty, kdo s online podnikáním začínají.
Mé zásady, kterými se v podnikání řídím (etický kodex)
Podnikáním na internetu se zabývám už dlouhé roky (od roku 1996). Sleduji přitom, co vše se tohoto oboru týká. Nejen u nás, ale také v zahraničí. Zaznamenal jsem proto, že zejména u nás bývají na takové podnikání někdy negativní reakce. Chápu je, souhlasím s nimi. Rád bych proto upozornil, že mým cílem je podnikat jinak.
Postupně jsem poznával, jak je možné podnikat na internetu. Jak a kde je možné přitom vydělat peníze. Potkal přitom spoustu lidí, kteří dokázali vydělat na internetu velké peníze. Zajímal jsem se o to, jak to dělají. Díky mému působení v Affiliate jsem měl možnost setkat se osobně s některými z těch, kteří dokázali vydělat na internetu miliony korun. Zajímal jsem se, jak to dokázali?
Po nějaké době jsem přišel na to, že výše (milionových) výdělků na internetu nemusí být to nejdůležitější hledisko. Poznal jsem, že za vysokými zisky může být často nadhodnocená a neodpovídající cena nabízených produktů. Navíc snaha přesvědčit zákazníka k nákupu za takovou nesmyslnou cenu. To vše podpořeno dokonale vypracovanou psychologií prodeje s cílem přesvědčit a prodat toho co nejvíce. Čím, více jsem toto sledoval, tím více jsem ztrácel přesvědčení, že toto je ta správná cesta. Věděl jsem, že nechci jít takovou cestou, jako oni.
Možná je to jen tím, že mám nastaveny morální hranice někde jinde, než výše uvedená skupina zlatokopů. Že mi vadí, když je někdo přesvědčován, aby si něco koupil. Když uvádí jen fakta, která se mu hodí, kdy ostatní související fakta záměrně zamlčí. Kdy dokáže jednu situaci popsat jako výhodnou pro podnikání, přesto jinde podobnou situaci s uvedením jiných faktů uvedou jako problém. Samozřejmě s tím, že vám nabídnou svůj předražený produkt, který vše vyřeší.
Takové praktiky jsem nechtěl nikdy používat. Tlačit na lidi, že pokud nenakoupí ihned (strategie nedostatku), přijdou o svou „super výhodnou“ životní šanci. Přesvědčovat lidi, aby si něco koupili. Vždycky mi to vadilo. Zcela záměrně tu nechci uvádět jména, kdo takto podniká. Ti samí lidé se totiž současně zasloužili o to, že se k nám dostaly nové marketingové metody podnikání na internetu. Bohužel, současně jsou tím také zodpovědní za to, že mnoho lidí považuje tyto moderní metody za neetické. Bojí se je použít, aby nebyli označováni za šmejdy, kteří prodávají předražené hrnce.
Je možné, že se při podnikání na internetu setkáte s některými českými aplikacemi, které těží z toho, že byly u nás první a dokázaly se prosadit. Uznávám, že jsou kvalitní. Současně jsou však vzhledem ke svým mnoha omezením velmi drahé. Jejich cena přitom dle mého názoru neodpovídá možnostem. Těží zejména z toho, že se lidé bojí jít do kvalitnějších systémů, které může být složitější nastavit. Mým cílem je proto ukázat (a naučit) používat i tyto kvalitnější systémy.
Co je správné, co je etické? Každý to můžeme cítit jinak. Snažím se vzít si z toho všeho použitelné strategické metody podnikání, které chci dále používat a propagovat v souladu se svou morálkou. Možná nevydělám tolik, jako výše uvedení zlatokopové. Nejspíše nebudu mít možnost chlubit se svými cestami na exotické dovolené, jako oni. Mým cílem totiž není vydělat za každou cenu. Naopak, mým hlavním cílem je uspokojit potřeby zákazníka. Ukázat mu, jak je možné podnikat na internetu.
Věřím tomu, že je možné vydělat na internetu peníze etickým způsobem. Bez podvodů, bez psychického nátlaku a bez nutnosti zamlčovat důležité skutečnosti. To je má zásada, kterou se chci řídit. Rozhodně nemám zájem kohokoliv přemlouvat. Nemíním vás také přesvědčovat, že je nutné nakoupit ihned. Nepočítejte ani s tím, že bych uváděl značně nadhodnocené ceny, ze kterých vám dám následně velkou slevu. Nečekejte ode mě ani bonusy, u kterých bych uváděl nesmyslné ceny. Já rozhodně žádné předražené hrnce neprodávám. Naopak, budu se snažit mít vždy a stále ceny, které by mohly být přijatelné pro většinu z vás.
Mým hlavním cílem je posunout podnikání zákazníka dopředu. Je proto proti mým zásadám pomáhat těm, s jejichž podnikáním nejsem ztotožněn. Vyhrazuji si proto právo odmítnout jakéhokoliv zákazníka bez udání důvodu.
Jaký je další krok?
Provedl jsem vás zde v několika krocích, jak je možné začít vydělávat peníze na internetu. Byla to vše jen teorie a ukázka možností. Pokud chcete začít opravdu vydělávat na internetu, je nutné začít pro to něco dělat. Možností je spousta. Klikněte na následující tlačítkoa podívejte se na Blog, dozvíte se tam další možnosti!
Jaký je váš názor, co si o tom myslíte?
Co všechno je vám nejasné, co se týká podnikání na internetu? Jakou radu a zkušenost byste potřebovali? Jak bych vám mohl pomoct s podnikáním na internetu? Budu rád, pokud napíšete svůj názor do komentářů.[sharify]